słowa runiczne diablo 2 resurrected

Poradniki

14.11.2023 10:40

Słowa runiczne Diablo 2 Resurrected – zbroje, hełmy i tarcze

Gry
4
1
0
1 rok temu
Słowa runiczne Diablo 2 Resurrected – zbroje, hełmy i tarcze
4
1
0
4
1

Zdobyłeś pierwsze runy? To pora też na pierwsze słowa runiczne w Diablo 2 Resurrected. Sprawdź, z użyciem jakich run stworzysz potężne zbroje, hełmy lub tarcze. Korzystaj z run właściwie, gdyż grozi to ich utratą, a nie muszę mówić, że są cenne.

Lista słów runicznych w Diablo 2 Resurrected

Lista zawiera także nowe słowa runiczne, które utworzono przy okazji aktualizacji do odświeżonej wersji gry Resurrected.

słowo runiczne w diablo 2 resurrected o nazwie hustle
Przykładowe słowo runiczne | źródło: Blizzard
-75%
Kody rabatowe Morele Najlepsze promocje w jednym miejscu

Słowa runiczne dla zbroi

Bogactwo (Lem + Ko + Tir)

Wymagania:

  • 43 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 300% dodatkowego złota z potworów
  • 100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +10 do zręczności

Deszcz (Ort + Mal + Ith)

Wymagania:

  • 49 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zbroja Cyklonów przy otrzymaniu ciosu
  • 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Druida
  • +100-150 do many
  • odporność na błyskawice +30%
  • obrażenia od magii zmniejszone o 7
  • 15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Przymus (Shael + Um + Thul)

Wymagania:

  • 47 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +40% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +10-20% zwiększonych obrażeń
  • dodaje 37-133 obrażeń od zimna
  • 15% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 33% szansa na Otwarcie Ran
  • +171-197% zwiększonej obrony
  • -20% wysysania wytrzymałości
  • odporność na zimno +45%
  • odporność na błyskawice +15%
  • odporność na ogień +15%
  • odporność na trucizny +15%

Dym (Nef + Lum)

Wymagania:

  • 37 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +75% poprawiona obrona
  • +280 obrona przeciw pociskom
  • wszystkie odporności +50
  • 20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • poziom 6 Osłabienie (18 ładunków)
  • +10 do energii
  • -1 do promienia światła

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 6 Osłabienia zmniejsza obrażenia przeciwnika o 33% przez 26 sekund.

Enigma (Jah + Ith + Ber)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +45% do szybkości poruszania się
  • +1 do teleportu
  • +750-775 do obrony
  • + 0-74 do siły [0.75 x poziom postaci]
  • zwiększenie maksimum życia 5%
  • obrażenia zmniejszone o 8%
  • +14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
  • 15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • + 1-99% (1% na poziom postaci) większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Hart (El + Sol + Dol + Lo)

Wymagania:

  • 59 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja przy otrzymaniu ciosu
  • +25% do szybkości rzucania czarów
  • +300% zwiększonych obrażeń
  • +200% zwiększonej obrony
  • +15 do obrony
  • +1-148.5 do życia (zależy od poziomu postaci)
  • uzupełnienie życia +7
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • wszystkie odporności +25-30
  • obrażenia zmniejszone o 7
  • 12% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • +1 do promienia światła

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Zamrażającej Zbroi zwiększa obronę o 115% na 248 sekundy oraz odpala lodowy pocisk o 28-38 obrażeniach od zimna w stronę przeciwników.

Kamień (Shael + Um + Pul + Lum)

Wymagania:

  • 47 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +60% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +250-290% poprawiona obrona
  • +300 obrona przeciw pociskom
  • +16 do siły
  • +16 do żywotności
  • +10 do energii
  • wszystkie odporności +15%
  • poziom 16 Kula Magmy (80 ładunków)
  • poziom 16 Gliniany Golem (16 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 16 Kuli Magmy zadaje 83-103 obrażeń, 89-111 obrażeń od ognia oraz 153-158 obrażeń od ognia na sekundę.
  • Poziom 16 Glinianego Golema spowalnia przeciwników o 60%, ma 625 punktów życia oraz zadaje 12-31 obrażeń.

Kolec (Ral + Ohm + Sur + Eth)

Wymagania:

  • 61 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • poziom 15-21 Aura Ciernie
  • +50% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
  • +300 obrona
  • zwiększenie maksimum many 5%
  • 15% do regeneracji many
  • +5% do maksymalnej odporności na zimno
  • odporność na ogień +30%
  • odporność na trucizny +100%
  • +13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
  • poziom 13 Duch Kolców (33 ładunki)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 13 Ducha Kolców odbija 290% obrażeń do przeciwnika.

Kość (Sol + Um + Um)

Wymagania:

  • 47 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Zbroja z Kości przy otrzymaniu ciosu
  • 15% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Nekromanty
  • +100-150 do many
  • wszystkie odporności +30
  • obrażenia zmniejszone o 7

Lwie Serce (Hel + Lum + Fal)

Wymagania:

  • 41 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +20% zwiększonych obrażeń
  • wymagania -15%
  • +25 do siły
  • +10 do energii
  • +20 do żywotności
  • +15 do zręczności
  • +50 do życia
  • wszystkie odporności +30%

Mit (Hel + Amn + Nef)

Wymagania:

  • 25 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 3% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Skowyt przy otrzymaniu ciosu
  • 10% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Drwina podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Barbarzyńcy
  • +30 obrona przeciw pociskom
  • uzupełnienie życia +10
  • atakujący otrzymuje obrażenia 14
  • wymagania -15%

Mrok (Fal + Um + Pul)

Wymagania:

  • 47 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie przy otrzymaniu ciosu
  • +10% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +200-260% poprawiona obrona
  • +10 do siły
  • wszystkie odporności +45%
  • połowa czasu trwania zamrożenia
  • 5% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • -3 do promienia światła

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 3 Zamroczenia zmniejsza pole widzenia przeciwników o 4 jardy przez 11 sekund.

Okowa grozy (Dol + Um + Ber + Ist)

Wymagania:

  • 63 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +200% obrażenia zadane Demonom
  • +100% obrażenia zadane Nieumarłym
  • 8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +70% poprawiona obrona
  • +20 do siły
  • uzupełnienie życia +7
  • wszystkie odporności +65
  • obrażenie zmniejszone o 8%
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Oświecenie (Pul + Ral + Sol)

Wymagania:

  • 45 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 5% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Pożoga przy otrzymaniu ciosu
  • 5% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Ognista Kula podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Czarodziejki
  • +1 do Ciepła
  • +30% zwiększonej obrony
  • odporność na ogień +30%
  • obrażenia zmniejszone o 7

Rozwaga (Mal + Tir)

Wymagania:

  • 49 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +25% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +142-163% zwiększonej obrony
  • wszystkie odporności +30%
  • obrażenia zmniejszone o 3
  • obrażenia od magii zmniejszone o 17
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +1 do promienia światła
  • przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek.

Skradanie (Tal + Eth)

Wymagania:

  • 17 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 25% do szybkości poruszania się
  • +25% do szybkości rzucania czarów
  • 25% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +6 do zręczności
  • 15% do regeneracji many
  • +15 do maksymalnej wytrzymałości
  • odporność na trucizny +30%
  • obrażenia od magii zmniejszone o 3

Smok (Sur + Lo + Sol)

Wymagania:

  • 61 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad przy otrzymaniu ciosu
  • 12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra podczas ataku
  • +360 do obrony
  • +230 obrona przeciwko pociskom
  • +3-5 do wszystkich atrybutów
  • +0-37 (0.375 na poziom) do siły
  • zwiększenie maksimum many 5%
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • obrażenia zmniejszone o 7

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 18 Jadu dodaje 375-395 na 0.4 sekundy obrażeń od trucizn przez 188 sekund.
  • Poziom 15 Hydry zadaje 93-113 obrażeń od ognia przez 10 sekund.
  • Poziom 14 Aury Święty Ogień dodaje 73-85 obrażeń od ognia do Twojego ataku oraz zadaje 12-14 obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu 12.6 jarda.

Spokój (Shael + Thul + Amn)

Wymagania:

  • 29 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 3% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Spowolnienie Pocisków przy otrzymaniu ciosu
  • 10% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Walkiria podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Amazonki
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +2 do Uderzenie Krytyczne
  • odporność na zimno +30%
  • atakujący otrzymuje 14 obrażeń

Zasada (Ral + Gul + Eld)

Wymagania:

  • 53 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 100% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Święty Pocisk podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Paladyna
  • -15% wysysania wytrzymałości
  • +5% do maksymalnej odporności na trucizny
  • odporność na ogień +30%

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 5 Świętego Pocisku zadaje 40-48 pkt obrażeń.

Zdrada (Shael + Thul + Lem)

Wymagania:

  • 43 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
  • 25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Zabójczyni
  • +45% zwiększonej szybkości ataku
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • odporność na zimno +35%
  • 50% dodatkowego złota z potworów

Zgiełk (Shael + Ko + Eld)

Wymagania:

  • 39 lvl

Typ przedmiotu:

  • zbroja

Właściwości:

  • +50% szybszy bieg/chód
  • +20% do szybkości ataku
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +10 do zręczności
  • Wytrzymałość maleje o 50% wolniej

Słowa runiczne dla hełmów

Blask (Nef + Sol + Ith)

Wymagania:

  • 27 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości:

  • +75% poprawiona obrona
  • +30 obrona przeciw pociskom
  • +10 do energii
  • +10 do żywotności
  • 15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • obrażenia od magii zmniejszone o 3
  • +33 do many
  • obrażenia zmniejszone o 7
  • +5 do promienia światła

Delirium (Lem + Ist + Io)

Wymagania:

  • 51 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości:

  • 1% szansa na rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium przy otrzymaniu ciosu
  • 6% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu przy otrzymaniu ciosu
  • 14% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza przy otrzymaniu ciosu
  • 11% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt podczas ataku
  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +261 obrona
  • +10 do żywotności
  • 50% dodatkowego złota z potworów
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • poziom 17 Fascynacja (60 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Delirium powoduje zamianę w Kościanego Łupieżcę na około jedną minutę.
  • Poziom 14 Uderzenia Umysłu ogłusza przeciwnika na 4.6 sekundy zadając przy tym 54-64 obrażeń oraz ma 34% szansę na nawrócenie potworów.
  • Poziom 13 Grozy powoduje, że przeciwnicy będą uciekać od Twojej postaci przez 20 sekund.
  • Poziom 18 Zamętu powoduje zamęt wśród przeciwników na obszarze 14,6 jarda. Będą oni atakować wszystko wokół nich przez 42 sekundy.
  • Poziom 17 Fascynacji powoduje, że przeklęty przeciwnik będzie atakowany przez inne potwory przez 69.6 sekundy.

Nadir (Nef + Tir)

Wymagania:

  • 13 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości:

  • +50% poprawiona obrona
  • +10 obrona
  • +30 obrona przeciw pociskom
  • poziom 13 Płaszcz Cieni (9 ładunków)
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +5 do siły
  • -33% dodatkowego złota z potworów
  • -3 do promienia światła

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 13 Płaszcza Cieni dodaje 46% bonus do obrony oraz zaciemnia niebo na obszarze 20 jardów przez 20 sekund, oraz utrudnia przeciwnikom widzenie. Obrona przeciwników jest zmniejszona o 51%.

Sen (Io + Jah + Pul)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości:

  • 10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt przy otrzymaniu ciosu
  • poziom 15 Aura Święty Wstrząs
  • +20-30% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +30% zwiększonej obrony
  • +150-220 do obrony
  • +10 do żywotności
  • zwiększenie maksimum życia 5%
  • +0-61 (0,625 na poziom postaci) do many
  • wszystkie odporności +5-20%
  • 12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Zamętu spowoduje zamęt wśród przeciwników na obszarze 13.3 jarda. Będą oni atakować wszystko wokół przez 38 sekund.
  • Poziom 15 Aury Święty Wstrząs dodaje 1-648 obrażeń od błyskawic do Twojego ataku oraz zadaje 1-108 obrażeń od błyskawic wszystkim wrogom w promieniu 13.3 jarda.

Wiedza (Ort + Sol)

Wymagania:

  • 27 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości:

  • +1 do poziomu wszystkich umiejętności
  • +10 do energii
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • odporność na błyskawice +30%
  • Obrażenie zmniejszone o 7
  • +2 do promienia światła

Szaniec (Shael + lo + Sol)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm

Właściwości:

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +4–6% zdrowia wykradzionego za każde trafienie
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +30 do przywracania zdrowia
  • Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7
  • Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 10–15%

Remedium (Shael + lo + Tal)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm

Właściwości:

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na trucizny
  • Skraca czas działania trucizny o 75%

Grunt (Shael + lo + Ort)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm

Właściwości:

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na błyskawice
  • +10–15% do absorpcji błyskawic

Palenisko (Shael + lo + Thul)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm

Właściwości:

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na zimno
  • +10–15% do absorpcji zimna

Charakter (Shael + lo + Ral)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm

Właściwości:

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na ogień
  • +10–15% do absorpcji ognia

Metamorfoza (lo + Cham + Fal)

Wymagania:

  • 67 lvl

Typ przedmiotu:

  • hełm

Właściwości:

  • Ataki wilkołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
  • Znak Wilka: +20% do premii do skuteczności ataku; +40% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • Ataki niedźwiedziołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
  • Znak Niedźwiedzia: +25% do szybkości ataku; +25% do szansy na druzgocące uderzenie; Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 20%
  • +5 do umiejętności Zmiany Kształtu (tylko druid)
  • +50–80% do obrony
  • +10 do siły
  • +10 do żywotności
  • +10 do wszystkich odporności
  • Odporność na zamrożenie

Słowa runiczne dla tarcz

Duch (Tal+ Thul + Ort + Amn)

Wymagania:

  • 25 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza paladyna

Właściwości:

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +25-35% do szybkości rzucania czarów
  • +55% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +250 obrona przeciwko pociskom
  • +22 do żywotności
  • +89-112 do many
  • odporność na zimno +35%
  • odporność na błyskawice +35%
  • odporność na trucizny +35%
  • +3-8 absorbcja magii
  • atakujący otrzymuje obrażenia 14

Feniks (Vex + Vex + Lo + Jah)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości:

  • 100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga przy zdobyciu poziomu
  • 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia podczas ataku
  • poziom 10-15 Aura Odkupienie
  • +350-400% zwiększonych obrażeń
  • -28% do odporności wroga na ogień
  • +350-400 obrona przeciwko pociskom
  • +50 do życia
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • +10% do maksymalnej odporności na ogień
  • +15-21 absorbcja ognia

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 40 Pożogi zadaje 984-1003 obrażeń od ognia przez 19.2 sekund.
  • Poziom 22 Burzy Ognia zadaje 124-144 obrażeń od ognia.
  • Poziom 12 (13) Aury Odkupienie daje 75% (77%) szansy na odzyskanie 80 (85) many i życia z zabitych potworów na obszarze 10.6 jardów.

Przysięga Starożytnych (Ral + Ort + Tal)

Wymagania:

  • 21 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości:

  • +50% poprawiona obrona
  • odporność na zimno +43%
  • odporność na ogień +48%
  • odporność na błyskawice +48%
  • odporność na trucizny +48%
  • 10% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Rym (Shael + Eth)

Wymagania:

  • 29 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna
  • czaszka Nekromanty

Właściwości:

  • 20% zwiększona szansa na blok
  • 40% szybszy blok
  • wszystkie odporności +25%
  • 15% do regeneracji many
  • nie można zamrozić
  • 50% dodatkowego złota z potworów
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Sanktuarium (Ko + Ko + Mal)

Wymagania:

  • 49 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości:

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +20% szybszy blok
  • 20% zwiększona szansa na blok
  • +130-160% poprawiona obrona
  • +250 obrona przeciw pociskom
  • +20 do zręczności
  • wszystkie odporności +50-70
  • obrażenia od magii zmniejszone o 7
  • poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 12 Spowolnienia Pocisków spowalnia pociski (w tym magiczne) przeciwnika o 33% na 78 sekund na obszarze 13.3 jarda.

Sen (Io + Jah + Pul)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości:

  • 10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt przy otrzymaniu ciosu
  • poziom 15 Aura Święty Wstrząs
  • +20-30% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +30% zwiększonej obrony
  • +150-220 do obrony
  • +10 do żywotności
  • +50 do życia
  • +0.0-61 (0,625 na poziom postaci) do many
  • wszystkie odporności +5-20%
  • 12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Zamętu spowoduje zamęt wśród przeciwników na obszarze 13.3 jarda. Będą oni atakować wszystko wokół przez 38 sekund.
  • Poziom 15 Aury Święty Wstrząs dodaje 1-648 obrażeń od błyskawic do Twojego ataku oraz zadaje 1-108 obrażeń od błyskawic wszystkim wrogom w promieniu 13.3 jarda.

Smok (Sur + Lo + Sol)

Wymagania:

  • 61 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości:

  • 20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad przy otrzymaniu ciosu
  • 12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra podczas ataku
  • poziom 14 Aury Święty Ogień
  • +360 do obrony
  • +230 obrony przeciwko pociskom
  • +3-5 do wszystkich atrybutów
  • +0-37 (0.375 na Poziom postaci) do siły
  • +50 do many
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • obrażenia zmniejszone o 7

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 18 Jadu dodaje 375-395 na 0.4 sekundy obrażeń od trucizn przez 188 sekund.
  • Poziom 15 Hydry zadaje 93-113 obrażeń od ognia przez 10 sekund.
  • Poziom 14 Aury Święty Ogień dodaje 73-85 obrażeń od ognia do Twojego ataku oraz zadaje 12-14 obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu 12.6 jarda.

Splendor (Eth + Lum)

Wymagania:

  • 37 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza
  • tarcza Paladyna
  • czaszka Nekromanty

Właściwości:

  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +10% do szybkości rzucania czarów
  • +20% szybszy blok
  • +60-105% zwiększonej obrony
  • +10 do energii
  • 15% do regeneracji many
  • +50% dodatkowego złota z potworów
  • +20% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
  • +3 do promienia światła

Wygnanie (Vex + Ohm + Ist + Dol)

Wymagania:

  • 57 lvl

Typ przedmiotu:

  • tarcza Paladyna

Właściwości:

  • 15% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia podczas ataku
  • Poziom 13-16 Aura Śmiałość
  • +2 do Aur Ofensywnych
  • +30% szybszy blok
  • zamraża cel
  • +220-260% poprawiona obrona
  • uzupełnienie życia +7
  • +5% do maksymalnej odporności na zimno
  • +5% do maksymalnej odporności na ogień
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • przywraca 1 wytrzymałości na 4 sekundy

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 5 Wyssania Życia powoduje, że na obszarze 5.3 jarda 50% obrażeń od ataków przeciwników przywraca Ci życie.
  • Poziom 13 (16) Aury Śmiałość zwiększa o 190% (220%) obronę członków drużyny na obszarze 26.6 (30.6) jardów.

Słowa runiczne dla broni

Bestia (Ber + Tir + Um + Mal + Lum)

Wymagania:

  • 63 lvl

Typ przedmiotu:

  • topór
  • młot
  • berło

Właściwości:

  • poziom 9 Aura Fanatyzm
  • +40% zwiększonej szybkości ataku
  • +240-270% zwiększonych obrażeń
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 25% szansa Otwarcia Rany
  • +3 do Niedźwiedziołaka
  • +3 do Likantropii
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +25-40 do siły
  • +10 do energii
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • poziom 13 Przywołanie Grizzly (5 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 9 Aury Fanatyzm zwiększa szybkość ataku o 29%, skuteczność ataku o 80%, Twoje obrażenia o 186% oraz obrażenia drużyny o 93% na obszarze 12.6 jardów.
  • Poziom 3 Niedźwiedziołaka pozwala przybrać postać niedźwiedzia na 40 sekund dodając +64% obrażeń, +35% obrony i +50% życia.
  • Poziom 3 Likantropii zwiększa życie o 30% oraz czas trwania przemiany o 80 sekund.
  • Poziom 13 Przywołanie Grizzly przywołuje niedźwiedzia, który ma 975 życia oraz zadaje 323-379 obrażeń.

Biel (Dol + Io)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • różdżka

Właściwości:

  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • +10 do żywotności
  • +3 do umiejętności Trucizn oraz Kości (tylko dla Nekromanty)
  • +3 do Zbroi z Kości (tylko dla Nekromanty)
  • +2 do Włóczni z Kości (tylko dla Nekromanty)
  • +4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (tylko dla Nekromanty)
  • obrażenia od magii zmniejszone o 4
  • +20% do szybkości rzucania czarów
  • +13 do many

Chaos (Fal + Ohm + Um)

Wymagania:

  • 57 lvl

Typ przedmiotu:

  • ostrze zabójczyni

Właściwości:

  • 9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula podczas ataku
  • 11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic podczas ataku
  • +35% zwiększonej szybkości ataku
  • +290-340% zwiększonych obrażeń
  • dodaje 216-471 obrażeń od magii
  • 25% szansa Otwarcia Rany
  • +1 do Trąba Powietrzna
  • +10 do siły
  • +15 punkty życia po każdym zabitym Demonie

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 11 Zamarzniętej Kuli zadaje 146-151 obrażeń od zimna i zamraża na 18 sekund.
  • Poziom 9 Wiązki Błyskawic wyzwala 11 wiązek po 6-8 obrażeń od błyskawic każda.

Cisza (Dol + Eld + Hel + Ist + Tir + Vex)

Wymagania:

  • 55 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • młot
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +200% zwiększonych obrażeń
  • +75% obrażenia zadane Nieumarłym
  • wymagania -20%
  • 20% zwiększonej szybkości ataku
  • +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • wszystkie odporności +75
  • 20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • 11% mana wykradziona za każde trafienie
  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • trafienie oślepia ofiarę +33
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Czerń (Thul + Io + Nef)

Wymagania:

  • 35 lvl

Typ przedmiotu:

  • maczuga
  • buława
  • młot

Właściwości:

  • +120% zwiększonych obrażeń
  • 40% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • +200 do skuteczności ataku
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
  • +10 do żywotności
  • 15% zwiększonej szybkości ataku
  • odrzut
  • obrażenia od magii zmniejszone o 2
  • Poziom 4 Wybuch Zwłok (12 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 4 Wybuchu Zwłok zadaje obrażenia równe 60-100% punktów życia martwego przeciwnika na obszarze 3.6 jardów.

Duch (Tal + Thul + Ort + Amn)

Wymagania:

  • 25 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz

Właściwości:

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +25-35% do szybkości rzucania czarów
  • +55% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +250 obrona przeciwko pociskom
  • +22 do żywotności
  • +89-112 do many
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  • +3-8 absorbcja magii
  • atakujący otrzymuje obrażenia 14

Duma (Cham + Sur + Io + Lo)

Wymagania:

  • 67 lvl

Typ przedmiotu:

  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia przy otrzymaniu ciosu
  • poziom 16-20 Aura Koncentracja
  • 250-310% premia do skuteczności ataku
  • +1-99 (1% na poziom postaci) obrażenia zadane Demonom
  • dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • trafienie oślepia cel
  • zamraża cel +3
  • +10 żywotności
  • uzupełnienie życia +8
  • +1-185% (1.875% na poziom postaci) dodatkowego złota z potworów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 16 (20) Aury Koncentracji zmniejsza szanse na przerwanie ataku o 20%, zwiększa obrażenia o 285% (345%) na obszarze 30.8 (39) jarda.
  • Poziom 17 Ściany Ognia zadaje 989-1,012 obrażeń od ognia na sekundę przez 3.6 sekund.

Feniks (Vex + Vex + Lo + Jah)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • 100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga przy zdobyciu poziomu
  • 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia podczas ataku
  • poziom 10-15 Aura Odkupienie
  • +350-400% zwiększonych obrażeń
  • -28% do odporności wroga na ogień
  • +350-400 obrona przeciwko pociskom
  • ignoruje obronę celu
  • 20% Zabójcze Uderzenie
  • 14% many wykradzionej za każde trafienie
  • +15-21 absorbcja ognia

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 40 Pożogi zadaje 984-1003 obrażeń od ognia przez 19.2 sekund.
  • Poziom 22 Burzy Ognia zadaje 124-144 obrażeń od ognia.
  • Poziom 12 (13) Aury Odkupienie daje 75% (77%) szansy na odzyskanie 80 (85) many i życia z zabitych potworów na obszarze 10.6 jardów

Furia (Jah + Gul + Eth)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości:

  • +209% zwiększonych obrażeń
  • 40% zwiększonej szybkości ataku
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • 66% szansa Otwarcia Rany
  • 33% Zabójcze Uderzenie
  • ignoruje obronę celu
  • -25% do obrony przeciwnika
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • 6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +5 do Szału Bitewnego (tylko dla Barbarzyńcy)

Harmonia (Tir + Ith + Sol + Ko)

Wymagania:

  • 39 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • poziom 10 Aura Wigor
  • +200-275% zwiększonych obrażeń
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • +9 do maksymalnych obrażeń
  • dodaje 55-160 obrażeń od ognia
  • dodaje 55-160 obrażeń od zimna
  • dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic
  • +2-6 do Walkirii
  • +10 do zręczności
  • 20% do regeneracji many
  • +2 do many za każdego zabitego potwora
  • +2 do promienia światła
  • poziom 20 Ożywienie (25 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 40 Zamieci zadaje 2,035-2,114 obrażeń od zimna na sekundę przez 4 sekundy.
  • Poziom 22 Novy Mrozu zadaje 64-76 obrażeń od zimna i zamraża cel na 29 sekund.
  • Poziom 18 Świętego Chodu zwiększa prędkość poruszania się o 42%, wytrzymałość i szybkość jej odzyskiwania o 475% na obszarze 44 jardów.

Hart (El + Sol + Dol + Lo)

Wymagania:

  • 59 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja przy otrzymaniu ciosu
  • +25% do szybkości rzucania czarów
  • +300% zwiększonych obrażeń
  • +200% zwiększonej obrony
  • +15 do obrony
  • +1-148 (1.0-1.5 na poziom postaci) do życia
  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • +50 do skuteczności ataku
  • 20% Zabójcze Uderzenie
  • wszystkie odporności +25-30
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • 12% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • +1 do promienia światła

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Zamrażającej Zbroi zwiększa obronę o 115% na 248 sekundy oraz odpala lodowy pocisk o 28-38 obrażeniach od zimna w stronę przeciwników.

Honor (Amn + El + Ith + Tir + Sol)

Wymagania:

  • 27 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • +160% zwiększonych obrażeń
  • +250 skuteczności ataku
  • +9 minimalnych obrażeń
  • +9 maksymalnych obrażeń
  • 25% szans na Zabójcze Uderzenie
  • 7% wykradania życia
  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +2 many za zabitego potwora
  • +1 do promienia światła
  • odzyskiwanie życia +10
  • +10 siły

Jad (Tal + Dol + Mal)

Wymagania:

  • 49 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni
  • kula Czarodziejki

Właściwości:

  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • ignoruje obronę celu
  • 7% mana wykradziona za każde trafienie
  • +273 obrażeń od trucizny przez 6 sek.
  • poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 ładunków)
  • poziom 13 Trująca Nova (11 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Eksplozji Trucizny wznosi chmurę trucizny nad trupem, która zadaje 682-901 obrażeń od trucizny przez 7.6 sekundy.
  • Poziom 13 Trującej Novy tworzy eksplodujący pierścień trucizny wokół Twojej postaci, który zadaje 427-468 obrażeń od trucizny przez 2 sekundy.

Klęska Głodu (Fal + Ohm + Ort + Jah)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • topór
  • młot

Właściwości:

  • +30% zwiększonej szybkości ataku
  • +320-370% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • dodaje 180-200 obrażeń od magii
  • dodaje 50-200 obrażeń od ognia
  • dodaje 51-250 obrażeń od błyskawic
  • dodaje 50-200 obrażeń od zimna
  • 12% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do siły

Królewska Łaska (Amn + Ral + Thul)

Wymagania:

  • 25 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • berło

Właściwości:

  • +100% zwiększonych obrażeń
  • +100% obrażenia zadane Demonom
  • +50% obrażenia zadane Nieumarłym
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
  • +150 do skuteczności ataku
  • +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie

Łamiący Prawo (Amn + Lem + Ko)

Wymagania:

  • 43 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • młot
  • berło

Właściwości:

  • 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie podczas ataku
  • poziom 16-18 Aura Sanktuarium
  • -50% do obrony przeciwnika
  • dodaje 150-210 obrażeń od ognia
  • dodaje 130-180 obrażeń od zimna
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • zaszlachtowane potwory spoczywają w pokoju
  • +200-250 obrona przeciwko pociskom
  • +10 do zręczności
  • 75% dodatkowego złota z potworów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Zniedołężnienia redukuje prędkość przeciwnika, obrażenia i odporność na ataki fizyczne o 50% na 12.4 sekundy na obszarze 4 jardów. Zniedołężnienie może usunąć odporność na ataki fizyczne.
  • Poziom 17 Aury Sanktuarium odrzuca nieumarłych oraz zadaje im 68-84 (78-96) obrażeń na obszarze 14 (14.6) jardów.

Liść (Tir + Ral)

Wymagania:

  • 19 lvl

Typ przedmiotu:

  • laska

Właściwości:

  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • +3 do umiejętności posługiwania się ogniem
  • +3 do Ognistego Piorunu (tylko dla Czarodziejki)
  • +3 do Inferno (tylko dla Czarodziejki)
  • +3 do Ciepła (tylko dla Czarodziejki)
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +2-198 do obrony (zależy od poziomu postaci)
  • odporność na zimno +33%

Lód (Amn + Shael + Jah + Lo)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • 100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć przy zdobyciu poziomu
  • 25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu podczas ataku
  • poziom 18 Aura Święty Chłód
  • +20% zwiększonej szybkości ataku
  • +140-210% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • +25% obrażeń od umiejętności zimna
  • -20% do odporności na zimno przeciwnika
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • +3-309% (3.125% na poziom postaci) dodatkowego złota z potworów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 40 Zamieci zadaje 2,035-2,114 obrażeń od zimna na sekundę przez 4 sekundy.
  • Poziom 22 Novy Mrozu zadaje 64-76 obrażeń od zimna i zamraża cel na 29 sekund.
  • Poziom 18 Świętego Chodu zwiększa prędkość poruszania się o 42%, wytrzymałość i szybkość jej odzyskiwania o 475% na obszarze 44 jardów.

Melodia (Shael + Ko + Nef)

Wymagania:

  • 39 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • +50% zwiększonych obrażeń
  • +300% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy (tylko dla Amazonki)
  • +3 do Uderzenia Krytycznego (tylko dla Amazonki)
  • +3 do Uniku (tylko dla Amazonki)
  • +3 do Spowolnienia Pocisków (tylko dla Amazonki)
  • 20% zwiększonej szybkości ataku
  • +10 do zręczności
  • odrzut

Nieskończoność (Ber + Mal + Ber + Ist)

Wymagania:

  • 63 lvl

Typ przedmiotu:

  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice przy zabiciu wroga
  • poziom 12 Aura Przekonanie
  • +35% do szybkości poruszania się
  • +255-325% zwiększonych obrażeń
  • – 45%-55% do odporności na błyskawice wroga
  • 40% szansa na druzgocące uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +0.5-49.5 do żywotności (zależy od poziomu postaci)
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 20 Seryjnych Błyskawic może trafić 9 przeciwników zadając 1-281 obrażeń od błyskawic.
  • Poziom 12 Aury Przekonanie redukuje odporności na ogień, zimno i błyskawice przeciwników o 85% oraz obronę o 83%.
  • Poziom 21 Zbroi Cyklonu absorbuje 280 obrażeń.

Olśnienie (Ral + Tir + Tal + Sol)

Wymagania:

  • 27 lvl

Typ przedmiotu:

  • laska
  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • poziom 12-17 Aura Medytacja
  • +35% do szybkości rzucania czarów
  • +200-260% zwiększonych obrażeń
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • 180-250% premia do skuteczności ataku
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  • +1-6 do Krytycznego Uderzenia
  • +5 do wszystkich atrybutów
  • +2 do many za każdego zabitego wroga
  • 23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 12 (17) Aury Medytacja zwiększa prędkość odzyskiwania many o 575% (700%) na obszarze 22 (28.3) jardów.
  • Poziom 1 (6) Krytycznego Uderzenia daje 16% (46%) procentową szanse na podwojenie zadawanych obrażeń.

Ostatni Oddech (Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth)

Wymagania:

  • 69 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • młot
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • 50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova przy zabiciu wroga
  • przedmiot niezniszczalny
  • +60% zwiększonej szybkości ataku
  • +350-400% zwiększonych obrażeń
  • +200% obrażenia zadane Nieumarłym
  • -25% do obrony przeciwnika
  • +50 do skuteczności ataku
  • +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • 7% many wykradzionej za każde trafienie
  • 12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +30 do wszystkich atrybutów
  • +1 do promienia światła
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 20 Trującej Novy tworzy eksplodujący pierścień trucizny wokół Twojej postaci, który zadaje 427-468 obrażeń od trucizny przez 2 sekundy.

Ostatnie Życzenie (Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • młot

Właściwości:

  • 6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie przy otrzymaniu ciosu
  • 10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia podczas ataku
  • 20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic podczas ataku
  • Poziom 17 Aura Moc
  • +330-375% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • 60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • trafienie oślepia cel
  • +0-49% (0.5% na poziom postaci) większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 11 Zniknięcia skraca czas trwania klątw o 75%, zwiększa wszystkie odporności o +56% oraz odporność na ataki fizyczne o +11% na 240 sekund.
  • Poziom 5 Wyssania Życia powoduje, że na obszarze 14 jardów 50% obrażeń od ataków przeciwników przywraca Ci życie przez 56.8 sekund.
  • Poziom 20 Wiązki Błyskawic wyzwala 22 wiązki po 13-15 obrażeń od błyskawic każda.
  • Poziom 17 Aury Moc zwiększa obrażenia o 200% w promieniu 32 jardów.

Ostrze (Tir + Tal + Amn)

Wymagania:

  • 25 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • poziom 15 Aura Ciernie
  • +35% zwiększonej szybkości ataku
  • +320-380% obrażenia zadane Demonom
  • +280% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +5-10 do wszystkich atrybutów
  • +2 do many za każdego zabitego potwora
  • zmniejszenie cen u kupców o 15%

Pamięć (Lum + Io + Sol + Eth)

Wymagania:

  • 37 lvl

Typ przedmiotu:

  • laska

Właściwości:

  • +3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
  • +33% do szybkości rzucania czarów
  • zwiększenie maksimum many 20%
  • +3 Tarcza Energetyczna (tylko dla Czarodziejki)
  • +2 Pole Statyczne (tylko dla Czarodziejki)
  • +10 do energii
  • +10 do żywotności
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • -25% do obrony przeciwnika
  • obrażenia od magii zmniejszone o 7
  • +50% poprawiona obrona

Pasja (Dol + Ort + Eld + Lem)

Wymagania:

  • 43 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • +25% zwiększonej szybkości ataku
  • +160-210% zwiększonych obrażeń
  • 50-80% premia do skuteczności ataku
  • +75% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • +1 do Berserkera
  • +1 do Zapału
  • trafienie oślepia ofiarę +10
  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • 75% dodatkowego złota z potworów
  • Poziom 3 Serce Rosomaka (12 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 1 Berserkera zwiększa Twoją skuteczność ataku o 100%, obrażenia o 150%, po czym zamienia je na magiczne. Twój atak trwa 2.7 sekundy.
  • Poziom 1 Zapału zadaje obrażenia dwóm przeciwnikom zwiększając Twoją skuteczność ataku o 10%. Na tym poziomie jeszcze nie zwiększa obrażeń.
  • Poziom 3 Serca Rosomaka przywołuje ducha dającego +34% obrażeń oraz +39% skuteczności ataku na obszarze 22.6 jarda.

Posłuszeństwo (Hel + Ko + Thul + Eth + Fal)

Wymagania:

  • 41 lvl

Typ przedmiotu:

  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok przy zabiciu wroga
  • 40% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +370% zwiększonych obrażeń
  • -25% obrony przeciwnika
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna
  • -25% do odporności na ogień wroga
  • 40% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • +200-300 do obrony
  • +10 do siły
  • +10 do zręczności
  • wszystkie odporności +20-30
  • wymagania -20%

Przysięga (Shael + Pul + Mal + Lum)

Wymagania:

  • 49 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława

Właściwości:

  • 30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości podczas ataku
  • przedmiot niezniszczalny
  • +50% zwiększonej szybkości ataku
  • +210-340% zwiększonych obrażeń
  • +75% obrażenia zadane Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do energii
  • +10-15 absorbcja magii
  • Poziom 16 Serce Rosomaka (20 ładunków)
  • Poziom 17 Żelazny Golem (14 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 20 Ducha Kości zadaje 380-413 obrażeń od magii.
  • Poziom 16 Serca Rosomaka przywołuje ducha dającego +125% obrażeń oraz +130% skuteczności ataku na obszarze 40 jardów.
  • Poziom 17 Żelaznego Golema przywołuje Golema z Metalowego Przedmiotu z 321 punktami życia i 375% cierniami.

Ręka Sprawiedliwości (Sur + Cham + Amn + Lo)

Wymagania:

  • 67 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • 100% szansa na rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga przy zdobyciu poziomu
  • 100% szansa na rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor przy śmierci
  • poziom 16 Aura Święty Ogień
  • +33% zwiększonej szybkości ataku
  • +280-330% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • -20% do odporności na ogień przeciwnika
  • 20% Zabójcze Uderzenie
  • trafienie oślepia ofiarę
  • zamraża cel +3

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 36 Pożogi zadaje 815-834 obrażeń od ognia przez 18.9 sekundy.
  • Poziom 48 Meteoru zadaje 2490-3615 obrażeń od ognia przy uderzeniu i 685-710 obrażeń od ognia na sekundę przez 29.4 sekundy.

Rodzaj (Jah + Lo + Mal + Gul)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • 35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Zwiększenie Obrażeń przy otrzymaniu ciosu
  • 100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości podczas ataku
  • miota eksplodujące strzały lub bełty
  • +260-340% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • +280-330% obrażenia zadane Demonom
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • odrzut

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 14 Zwiększenia Obrażeń obniża odporność przeciwników na obrażenia fizyczne o 100% przez 47 sekund na obszarze 10.6 jarda. Ta klątwa usuwa odporność na obrażenia fizyczne.
  • Poziom 18 Włóczni z Kości zadaje 179-190 obrażeń od magii oraz może uderzyć w kilka celów.

Serce Dębu (Ko + Vex + Pul + Thul)

Wymagania:

  • 55 lvl

Typ przedmiotu:

  • buława
  • laska

Właściwości:

  • +3 do wszystkich umiejętności
  • +40% do szybkości rzucania czarów
  • +75% obrażenia zadane Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek.
  • 7% mana wykradziona za każde trafienie
  • +10 do zręczności
  • uzupełnienie życia +20
  • zwiększenie maksimum many 15%
  • wszystkie odporności +30-40
  • +50% obrażenia zadane Nieumarłym
  • poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 ładunków)
  • poziom 14 Kruk (60 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 4 Dębowego Mędrca przywołuje ducha, który zwiększa życie o 45% na obszarze 24 jardów.
  • Poziom 14 Kruka przywołuje do 5 kruków, które mogą trafić 25 razy zadając 15-17 obrażeń. Kruki mogą użyć zaklęcia Oślepienie na przeciwnikach.

Sierp Księżyca (Shael + Um + Tir)

Wymagania:

  • 47 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice podczas ataku
  • 7% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne podczas ataku
  • +20% zwiększonej szybkości ataku
  • +180-220% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • -35% do odporności na błyskawice przeciwnika
  • 25% szansa Otwarcia Rany
  • +9-11 absorbcja magii
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka (30 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 17 Seryjnych Błyskawic może trafić przeciwników zadając 1-236 obrażeń od błyskawic.
  • Poziom 13 Pola Statycznego redukuje 25% życia przeciwników w promieniu 11.3 jardów.
  • Poziom 18 Przywołania Ducha Wilka przywołuje do 5 Duchów Wilków, które zadają po 39-43 obrażeń.

Siła (Amn + Tir)

Wymagania:

  • 25 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • różdżka
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości:

  • +35% zwiększonych obrażeń
  • 25% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +20 do siły
  • +10 do żywotności

Stal (Tir + El)

Wymagania:

  • 13 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława

Właściwości:

  • +20% zwiększonych obrażeń
  • +3 do minimalnych obrażeń
  • +3 do maksymalnych obrażeń
  • +50 do skuteczności ataku
  • 50% szansa Otwarcia Rany
  • 25% zwiększonej szybkości ataku
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +1 do promienia światła

Szczelina (Hel + Ko + Lem + Gul)

Wymagania:

  • 53 lvl

Typ przedmiotu:

  • berło
  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  • 16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula podczas ataku
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • dodaje 160-250 obrażeń od magii
  • dodaje 60-180 obrażeń od ognia
  • +5-10 do wszystkich atrybutów
  • +10 do zręczności
  • 38% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • 75% dodatkowego złota od potworów
  • poziom 15 Żelazna Dziewica (40 ładunków)
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 16 Tornada zadaje 211-231 obrażeń.
  • Poziom 21 Zamarzniętej Kuli zadaje 281-295 obrażeń od zimna i zamraża na 28 sekund.
  • Poziom 15 Żelaznej Dziewicy odbija 550% obrażeń przez 45.6 sekundy.

Śmierć (Hel + El + Vex + Ort + Gul)

Wymagania:

  • 55 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór

Właściwości:

  • 100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice w momencie śmierci
  • 25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot podczas ataku
  • przedmiot niezniszczalny
  • +300-385% zwiększonych obrażeń
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • +50 do skuteczności ataku
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • 7% punkty many wykradzione za każde trafienie
  • 50% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • +0-49% szansa (0.5% na poziom postaci) na Zabójcze Uderzenie
  • +1 do promienia światła
  • poziom 22 Krwawego Golema (15 ładunków)
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 44 Seryjnych Błyskawic może trafić 13 przeciwników zadając 1-692 obrażeń od błyskawic.
  • Poziom 18 Lodowcowego Grotu zadaje 216-234 obrażeń od zimna i zamraża na 4 sekundy.
  • Poziom 22 Krwawego Golema przywołuje golema z 50-133 obrażeniami, 201 punktami życia, 80 skuteczności ataku, transformującego 139% obrażeń do życia.

Święty Grom (Eth + Ral + Ort + Tal)

Wymagania:

  • 21 lvl

Typ przedmiotu:

  • berło

Właściwości:

  • +60% zwiększonych obrażeń
  • -25% do obrony przeciwnika
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic
  • +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
  • +10 do maksymalnych obrażeń
  • odporność na błyskawice +60%
  • +5 do maksymalnej odporności na błyskawice
  • +3 do Świętego Wstrząsu (tylko dla Paladyna)
  • poziom 7 Seryjne Błyskawice (60 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 7 Seryjnych Błyskawic może trafić 6 przeciwników zadając 1-106 obrażeń od błyskawic.

Głos Rozsądku (Lem + Ko + El + Eld)

Wymagania:

  • 43 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • buława

Właściwości:

  • 15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula podczas ataku
  • 18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie podczas ataku
  • +50 do skuteczności ataku
  • +220-350% obrażenia zadane Demonom
  • +280-375% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
  • dodaje 100-220 obrażeń od zimna
  • -24% do odporności na zimno
  • +10 do zręczności
  • nie można zamrozić
  • 75% dodatkowego złota od potworów
  • +1 do promienia światła

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 13 Zamarzniętej Kuli zadaje 170-175 obrażeń od zimna i zamraża na 20 sekund.
  • Poziom 20 Lodowego Uderzenia kompletnie zamraża cel na 6.8 sekundy zadając 273-287 obrażeń.

Wezwanie do Broni (Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm)

Wymagania:

  • 57 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +40% zwiększonej szybkości ataku
  • +250-290+% zwiększonych obrażeń
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +2-6 do umiejętności Dowodzenia
  • +1-6 do umiejętności Rozkazów
  • +1-4 do umiejętności Okrzyku Bojowego
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • uzupełnienie życia +12
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 2 (6) Dowodzenia podwyższa poziom wszystkich umiejętności drużyny o 1 przez 25 (65) sekund.
  • Poziom 1 (6) Rozkazów podwyższa manę, życie i wytrzymałość wszystkich członków drużyny o 35% (50%) na 35 (85) sekund.
  • Poziom 1 (4) Okrzyku Bojowego przeraża przeciwników i obniża ich obronę o 50% (56%) oraz ich obrażenia o 25% (28%) przez 12 (19.2) sekund.

Wiara (Ohm + Jah + Lem + Eld)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • poziom 12-15 Aura Fanatyzm
  • +1-2 do wszystkich umiejętności
  • +330% zwiększonych obrażeń
  • 300% premia do skuteczności ataku
  • ignoruje obronę celu
  • +75% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
  • wszystkie odporności +15
  • 10% szans na ożywienie wroga jako Przywróconego
  • 75% dodatkowego złota od potworów

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 12 (15) Aury Fanatyzm zwiększa szybkość ataku o 31% (33%), skuteczność ataku o 95% (110%), Twoje obrażenia o 237% (288%) oraz obrażenia drużyny o 118% (144%) na obszarze 14.6 (16,6) jardów.
  • Ożywienie jako Przywrócony = 10% szansa na ożywienie potwora jako Przywrócony (będzie walczyć po Twojej stronie)

Wiatr (Sur + El)

Wymagania:

  • 61 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • różdżka
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości:

  • 10% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  • +20% do szybkości poruszania się
  • +40% zwiększonej szybkości ataku
  • +15% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +120-160% zwiększonych obrażeń
  • -50% do obrony przeciwnika
  • +53 do skuteczności ataku
  • trafienie oślepia Cel
  • +1 do promienia światła
  • poziom 13 umiejętności Wir (127 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 13 Wiru zadaje 37-39 obrażeń oraz ogłusza na 0.4 sekundy.

Wieczność (Amn + Ber + Ist + Sol + Sur)

Wymagania:

  • 63 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki

Właściwości:

  • przedmiot niezniszczalny
  • +260-310% zwiększonych obrażeń
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • trafienie oślepia ofiarę
  • Spowalnia cel o 33%
  • 16% do regeneracji many
  • uzupełnienie zżycia +16
  • nie można zamrozić
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • Poziom 8 umiejętności Ożywienie (88 ładunków)

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 8 Ożywienia pozwala podnieść z martwych do 8 martwych potworów. Czas trwania to około 3 minuty.

Gniew (Pul + Lum + Ber + Mal)

Wymagania:

  • 63 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • 30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie podczas ataku
  • 5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia podczas ataku
  • +375% obrażenia zadane Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
  • +250-300% obrażenia zadane Nieumarłym
  • dodaje 85-120 obrażeń od magii
  • dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do energii
  • nie można zamrozić

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 1 Zniedołężnienia redukuje prędkość przeciwnika, obrażenia i odporność na ataki fizyczne o 50% na 4 sekundy na obszarze 4 jardów. Zniedołężnienie może usunąć odporność na ataki fizyczne.
  • Poziom 5 Wyssania Życia powoduje, że na obszarze 8.6 jarda 50% obrażeń od ataków przeciwników przywraca Ci życie przez 37.6 sekundy.

Zabójca Królów (Mal + Um + Gul + Fal)

Wymagania:

  • 53 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór

Właściwości:

  • +30% zwiększonej szybkości ataku
  • +230-270% zwiększonych obrażeń
  • -25% do obrony przeciwnika
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • 33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 50% szansa na Otwarcie Rany
  • +1 do Zemsty
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do siły
  • 40% dodatkowego złota z potworów

Zagłada (Hel + Ohm + Um + Lo + Cham)

Wymagania:

  • 67 lvl

Typ przedmiotu:

  • topór
  • młot
  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan podczas ataku
  • poziom 12 Aura Święty Chłód
  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +45% zwiększonej szybkości ataku
  • +330-370% zwiększonych obrażeń
  • -40%-60% do odporności na zimno przeciwnika
  • 20% szans na Zabójcze Uderzenie
  • 25% szansa na Otwarcie Rany
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • zamraża cel +3
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 18 Wulkanu zadaje 67-69 obrażeń oraz 67-69 obrażeń od ognia.
  • Poziom 18 Świętego Chłodu 19 ma zasięg 15.3 jardów, dodaje 155-160 obrażeń od zimna w ataku wręcz, powoduje 31-32 obrażeń oraz spowalnia przeciwników o 53%.

Zefir (Ort + Eth)

Wymagania:

  • 21 lvl

Typ przedmiotu:

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości:

  • +33% zwiększonych obrażeń
  • +66 do skuteczności ataku
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • -25% do obrony przeciwnika
  • +25 obrona
  • 25% do szybkości poruszania się
  • 25% zwiększonej szybkości ataku
  • 7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir przy otrzymaniu ciosu

Złośliwość (Ith + El + Eth)

Wymagania:

  • 15 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości:

  • +33% zwiększonych obrażeń
  • +9 do maksymalnych obrażeń
  • 100% szansa Otwarcia Rany
  • -25% do obrony przeciwnika
  • -100 do obrony przeciwnika na trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +50 do skuteczności ataku
  • +1 do promienia światła
  • wyssanie życia -5

Zniszczenie (Vex + Lo + Ber + Jah + Ko)

Wymagania:

  • 65 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • broń drzewcowa

Właściwości:

  • 23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan podczas ataku
  • 5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy podczas ataku
  • 100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor w momencie śmierci
  • 15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova podczas ataku
  • +350% zwiększonych obrażeń
  • ignoruje obronę celu
  • dodaje 100-180 obrażeń od magii
  • 7% punkty many wykradzione za każde trafienie
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do zręczności

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 12 Wulkanu zadaje 38-40 obrażeń oraz 38-40 obrażeń od ognia.
  • Poziom 23 Kula Magmy zadaje 163-191 obrażeń oraz 176-206 obrażeń od ognia.
  • Poziom 45 Meteoru zadaje 3216-3335 obrażeń od ognia przy uderzeniu i 640-665 obrażeń od ognia na sekundę przez 27.6 sekund.
  • Poziom 22 Novy zadaje 147-208 obrażeń od błyskawic.

Żal (Eth + Tir + Lo + Mal + Ral)

Wymagania:

  • 59 lvl

Typ przedmiotu:

  • miecz
  • topór

Właściwości:

  • 35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad podczas ataku
  • +30-40% zwiększonej szybkości ataku
  • obrażenia +340-400
  • ignoruje obronę celu
  • +25% do obrony celu
  • +1-185% (1.875% na poziom postaci)
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • -20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +2 do many za każdego zabitego wroga
  • +10-15 do życia za każdego zabitego wroga

Dodatkowe informacje:

  • Poziom 15 Jadu dodaje 305-325 obrażeń na 0.4 sekundy od trucizny przez 176 sekund.

Zgiełk (Shael + Ko + Eld)

Wymagania:

  • 39 lvl

Typ przedmiotu:

  • dowolna broń

Właściwości:

  • 5% szansy na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Zwiększona Szybkość przy trafieniu
  • +30% do szybkości ataku
  • +130–150% do obrażeń
  • +75% do obrażeń zadawanych nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych
  • +10 do zręczności

Szpon (Mal + Gul + Thul)

Wymagania:

  • 53 lvl

Typ przedmiotu:

  • szpon

Właściwości:

  • +25% do szansy na niewykorzystanie ładunków przez kończące uderzenia
  • +2 do umiejętności Sztuk Walki (tylko zabójczyni)
  • +20% do szybkości ataku
  • +200–250% do obrażeń
  • +20% do premii do skuteczności ataku
  • +3–14 pkt. obrażeń od zimna
  • Uniemożliwia leczenie się potworów

Jak tworzyć słowa runiczne w Diablo 2?

Słowa runiczne w Diablo 2 tworzysz umieszczając runy w przedmiocie w odpowiedniej kolejności. W rezultacie otrzymujesz potężny przedmiot, który pchnie Cię w grze do przodu. Poznaj kilka złotych zasad, w jaki sposób rozsądnie stworzyć słowo runiczne i przy tym ani nie zniszczyć przedmiotu, ani nie zaprzepaścić cennych run.

  1. Runy umieszczaj tylko w przedmiotach niemagicznych – są oznaczone szarą etykietą na ziemi.
  2. Liczba gniazd w przedmiocie musi odpowiadać liczbie run w słowie runicznym.
  3. Słowo runiczne musi pasować do posiadanego typu wyposażenia.

Sprawdź też: Runy Diablo 2 – lista, czym są i gdzie je dropić

Czym są słowa runiczne?

Jeżeli ułożysz po sobie przynajmniej dwie runy, to stworzysz słowo runiczne. Słowo runiczne w Diablo 2 to potężny przedmiot o wielu różnych właściwościach, które mogą idealnie nadać się do posiadanego przez Ciebie builda postaci. Jeżeli nie jesteś w stanie poczynić odpowiedniego postępu czy wskoczyć na wyższy poziom trudności – słowo runiczne może przyjść na ratunek.

4
1

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *